Petr Žák novým marketingovým manažerem Kláry Spilkové aneb Klára v partě s Mickelsonem

SpilkovaZakPetr Žák je dlouholetý podporovatel českého profesionálního a amatérského golfu. Na dnešní tiskové konferenci v Hergetově cihelně seznámil veřejnost se skutečností, že se stal marketingovým manažerem Kláry Spilkové. Výsledky jeho práce jsou ohromující.

„Mojí povinností je zajistit Klárce, aby se nemusela zabývat běžnými věcmi a mohla se věnovat jenom hře. Letošním cílem je účast Kláry na americké túře. Na tento rok počítáme s nákladem pět až sedm milionů korun a možnosti účasti na některém z turnajů v USA,” upřesnil Petr Žák.

Pro Spilkovou zajistil Žák následující nové elitní partnery:

KPMG – je obrovská nadnárodní poradenská společnost, jejíž prvním golfovým ambassadorem je Phil Mickelson. Spilková se po Mickelsonovi, Stacy Lewis a Paulu Dunneovi stala čvrtou globální ambassadorkou s právem nosit pokrývku hlavy s logem KPMG. V praxi to znamená účast na eventech KPMG po celém světě s možností sponzorských pozvánek.
„Úspěchy Kláry Spilkové sleduji již řadu let a jsem nadšen, že v rámci světového golfu bude reprezentovat nejen naší zemi, ale i značku a hodnoty KPMG, „ řekl řídící partner české KPMG Jan Žůrek.
„Smlouva s KPMG je z hlediska českého golfu přelomová. Klára se zařazuje do exkluzivního týmu globálních hvězd,“ řekl Petr Žák.

Reiffeisenbank – dlouholetý sponzor českého golfu považuje partnerství s Klárou Spilkovou za součást své nové strategie, odpovídající pozici hlavní banky českého golfu.
„Jsem moc ráda, že Reiffeisenbank bude partnerem Kláry Spilkové. Pro nás golf není novinkou, věnujeme se golfu více než pět let. Jako banka míříme na movitější klienty, kteří vedou aktivní život a partnerství vidíme jako velice perspektivní,“ řekla Hana Kovářová, marketingová ředitelka Raffeisenbank.

Czech Tourism – státní agentura pro podporu cestovního ruchu.
„Co se týče golfu budeme partnery turnajů jak na Dýšině, tak na Albatrossu a tak propojení s úspěšným sportovcem jako je Klára Spilková je vyústěním našich snah o podporu incomingového turismu, spjatého rovněž s golfem,“ řekl zástupce Czechtourismu Martin Šlajchrt.

Hlavní město Praha – Spilková se stala jednou z tváří kampaně Praha – Evropské hlavní město sportu.

AXA – veliká nadnárodní pojišťovna.

Spilkové zůstávají původní partneři jako je Volvo, Bogner nebo Česká golfová federace.
Svůj program turnajů nebude měnit. Na první turnaje vyzkouší Spilková anglického kedíka Toma Fostera a bude i nadále spolupracovat s Evou Koželuhovou.

Novinkou je také bezplatná mobilní informační aplikace Klára Spilková.

.